Odstąpienie od umowy i zwrot towarów

W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki istnieje możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny. W tym celu należy:

  • poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży wypełniając ten formularz i wysyłając na adres pracowniaendiego@gmail.com
  • odesłać towar do sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z podpisanym formularzem na podany niżej adres:
    Pracownia Endiego Andrzej Krawczyk
    ul. Ułańska 18b/8
    42-600 Tarnowskie Góry

Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, nie nosić żadnych śladów użytkowania, a także powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Po sprawdzeniu stanu otrzymanego towaru Sklep niezwłocznie zwróci Klientowi zapłaconą kwotę. W przypadku odstąpienia od umowy, koszt wysyłki towaru pokrywa Klient.

Reklamacje

Jeżeli otrzymany towar nie spełnia oczekiwań, został uszkodzony w transporcie lub z jakiegokolwiek innego powodu chcą go Państwo reklamować prosimy o kontakt jak najszybciej po otrzymaniu przesyłki.

Jeżeli dostarczona paczka nosi ślady zniszczenia należy otworzyć ją w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

2. W ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 10 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.